-
Czas na zwrot
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta osoby prywatne oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia. Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionego Produktu. Regulacje niniejszego punktu Regulaminu dotyczą również Przedsiębiorcy – Konsumenta, który oświadcza, że korzysta z uprawnienia do odstąpienia od umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, gdyż zawarł umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, a sama umowa nie posiada dla niego charakteru zawodowego.
-
Koszt
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Możesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost 24/7. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 17,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.
-
Warunki zwrotu
Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Poinformowano mnie o formie zwrotu Inpost Paczkomaty Szybki zwrot, którego koszt wynosi 17,99 zł
-
Zwrotowi nie podlegają
- rozkompletowane części zestawu (kupując zestaw lub komplet roduktów należy dokonać zwrotu całego kompletu).
- bielizna (rajstopy, skarpetki, podkolanówki, zakolanówki, piżamy, body, komplety bielizny, szlafroki, koszulki nocne, kombinezony nocne).
-
Metody odesłania paczki zwrotnej:
W trakcie wypełniania formularza odstąpienia od umowy należy wybrać jedną z metod zwrotu:
1. Paczkomat
Możesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost 24/7. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 17,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.
2. Na własną rękę
Przesyłkę możesz wysłać pod podany na wygenerowanym formularzu adres:
- Pocztą polską lub firmą kurierską.
Paczki wysłane za pobraniem oraz do paczkomatów nie są odbierane.
-
Jak przygotować zwrot
Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości.
Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy oraz formularz zwrotu. W przypadku braku możliwości wydrukowania formularzu zwrotu konieczne jest dołączenie kartki z odręcznie napisanym numerem zwrotu.
Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.
-
Zwrot pieniędzy
Czas na zwrot należności od momentu otrzymania przez nas przesyłki to 14 dni. Przy wyborze płatności Przelewy24 zwrot pieniędzy następuje tą samą formą.
W przypadku wyboru płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym należy podać w procesie zwrotu numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.
W przypadku braku podania na formularzu numeru zwrotu, zwrot środków może ulec znacznemu wydłużeniu, ponieważ wszystkie zwroty rejestrowane są w systemie. Brak numeru utrudnia ich szybką realizację.